Για πολλοστή φορά, η κυβέρνηση καταφεύγει σε μία επιχείρηση «κοινωνικού αυτοματισμού», προκειμένου να συκοφαντήσει στα μάτια των πολιτών όσους αντιτίθενται στην εκστρατεία ανεύρεσης υποψήφιων προς απόλυση που θα συνεπάγεται την παράδοση συγκεκριμένων δράσεων της Τ.Α. στους ιδιώτες και στους εργολάβους που καιροφυλακτούν .
Τα επικοινωνιακά «κόλπα» του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη, του γνησιότερου ίσως τέκνου μιας πολιτικής οικογένειας που εξέθρεψε και εφάρμοσε για δεκαετίες την πολιτική των ρουσφετολογικών διορισμών, δεν πιάνουν πλέον.
Η κυβερνητική προπαγάνδα και η επικοινωνιακή διαχείριση των μνημονιακών μέτρων ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Τα διάφορα τεχνάσματα και «ευφημισμοί», όπως η «αξιολόγηση» ή ο «επανέλεγχος» των συμβάσεων επιχειρούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα.
Τα επικοινωνιακά «κόλπα» του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη, του γνησιότερου ίσως τέκνου μιας πολιτικής οικογένειας που εξέθρεψε και εφάρμοσε για δεκαετίες την πολιτική των ρουσφετολογικών διορισμών, δεν πιάνουν πλέον.
Η κυβερνητική προπαγάνδα και η επικοινωνιακή διαχείριση των μνημονιακών μέτρων ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα. Τα διάφορα τεχνάσματα και «ευφημισμοί», όπως η «αξιολόγηση» ή ο «επανέλεγχος» των συμβάσεων επιχειρούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα.