Το χριστουγεννιάτικο δέντρο της πόλης το στολίζουν χιλιάδες Τρικαλινοί και όχι μια δεκάδα χορηγοί
Σε ένα Δήμο που ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια έχουν λόγω του «Μύλου των Ξωτικών» ξοδευθεί χιλιάδες ευρώ για τον εορταστικό στολισμό της πόλης, όταν μόλις φέτος η σχετική δαπάνη στον προϋπολογισμό του θεματικού πάρκου, που η δημοτική πλειοψηφία επικύρωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο, φθάνει στις 38.000 ευρώ, σε μία πόλη που έχει ονομασθεί και όχι άδικα ως η «πρωτεύουσα των Χριστουγέννων», αποτελεί ένα ακόμα «κατόρθωμα» της νέας δημοτικής αρχής να αναθέσει το στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην διάθεση μερικών ιδιωτικών επιχειρήσεων, προκειμένου να αποκτήσουν σταθερή και μόνιμη διαφήμιση στην κεντρική πλατεία για 40 ημέρες .
Αποτελεί πραγματικά προσωπικό «στοίχημα» του κ. Δημάρχου και των συνεργατών του, η συγκεκριμένη πολιτική στην ουσία κατεύθυνση, ότι τίποτα δεν προσφέρει δω ρεάν ο Δήμος Τρικκαίων, ότι «όλα πουλιούνται και όλα αγοράζονται», ειδικά αν απο κτούν και ένα περίβλημα για την προβολή της αυταρέσκειας της δημοτικής αρχής.
Σε ένα Δήμο που ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια έχουν λόγω του «Μύλου των Ξωτικών» ξοδευθεί χιλιάδες ευρώ για τον εορταστικό στολισμό της πόλης, όταν μόλις φέτος η σχετική δαπάνη στον προϋπολογισμό του θεματικού πάρκου, που η δημοτική πλειοψηφία επικύρωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο, φθάνει στις 38.000 ευρώ, σε μία πόλη που έχει ονομασθεί και όχι άδικα ως η «πρωτεύουσα των Χριστουγέννων», αποτελεί ένα ακόμα «κατόρθωμα» της νέας δημοτικής αρχής να αναθέσει το στολισμό του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην διάθεση μερικών ιδιωτικών επιχειρήσεων, προκειμένου να αποκτήσουν σταθερή και μόνιμη διαφήμιση στην κεντρική πλατεία για 40 ημέρες .
Αποτελεί πραγματικά προσωπικό «στοίχημα» του κ. Δημάρχου και των συνεργατών του, η συγκεκριμένη πολιτική στην ουσία κατεύθυνση, ότι τίποτα δεν προσφέρει δω ρεάν ο Δήμος Τρικκαίων, ότι «όλα πουλιούνται και όλα αγοράζονται», ειδικά αν απο κτούν και ένα περίβλημα για την προβολή της αυταρέσκειας της δημοτικής αρχής.