Με «ναυαρχίδα» της επικοινωνιακής της πολιτικής, έναν ανύπαρκτο νέο
δήθεν ποδηλατόδρομο και τα είκοσι «κίτρινα ποδήλατα» που διαθέτει για να
τα χρησιμοποιούν αυτοί που σταθμεύουν τα αυτοκίνητά τους στα δημοτικά
parking (!!!), ξεκίνησε η δημοτική αρχή την καμπάνια της υπέρ της
κίνησης με ποδήλατο, πετυχαίνοντας δυστυχώς τα ακριβώς αντίθετα
αποτελέσματα.
Σε μια πόλη, που δεν διαθέτει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ποδηλατόδρομο (εκτός από αυτόν στην οδό Καλαμπάκας), που να είναι ασφαλής για τους χρήστες του, επαρκώς οροιοθετημένος και προστατευμένος από την κακόβουλη στάθμευση οχημάτων, αλλά που η μορφολογία του εδάφους και το κίνημα του ποδηλάτου την έχουν μετατρέψει σε de facto «πρωτεύουσα» του ποδηλάτου, απαιτείται:
Σε μια πόλη, που δεν διαθέτει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ποδηλατόδρομο (εκτός από αυτόν στην οδό Καλαμπάκας), που να είναι ασφαλής για τους χρήστες του, επαρκώς οροιοθετημένος και προστατευμένος από την κακόβουλη στάθμευση οχημάτων, αλλά που η μορφολογία του εδάφους και το κίνημα του ποδηλάτου την έχουν μετατρέψει σε de facto «πρωτεύουσα» του ποδηλάτου, απαιτείται: